Forumindex www.atv-quad.se
ATV, Quads och allt annat roligt pratar vi om här
 
 Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

issues with Polaris Sector V1.05b

 
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Polaris
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
hawrdstrack



Registreringsdatum: 24 april 2018
Inlägg: 9

InläggPostat: mån maj 21, 2018 11:56    Rubrik: issues with Polaris Sector V1.05b Svara med citat

HI,

I found new problems with Polaris Sector V1.05b (which I don't had with V1.04c):
1) Ancient ships stop before an enemy system (without a message), if you order the ship to this system or bejond it form a distance of two or more systems.
Because of this I loose a lot of civilian ships.
2) Bombing may destroy the last "Colonial Module".
Because of this it lasts "forever" to build something.

Any help will be apprecited.

I didn't find the right solution from the Internet.

References:
http://www.slitherine.com/forum/viewtopic.php?f=404&t=74009
Cryptocurrency Marketing

Thank you.
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Polaris Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)
Sida 1 av 1

 
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Swedish translation by phpBB Sweden and Virtuality © 2003-2019